About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

3/31/2009

年度末(さらばアデコ、T内さん)

今日は年度末の割には結構ヒマでした。でも、頑張った自分にご褒美、昼飯はちらし寿司1.5人前1.000円也を食べました。

今日で1年間はアデコ(T内さん)とはお別れ...寂しいなあ。
でもこの仕事のチャンスを与えてくれたT内さんに感謝します。
どうもありがとう。頑張るね。

で、今日はリハだったんだけど、こんな日に限って急に残業になったりする。で、ぎりぎりセーフ。そういえば、今日で駅の喫煙所ともさよならだ。意地でも吸ってやるぅ〜!

これまた別にお知らせしますが、4/4はプラソル、ライブをやります。今日は5人でやる用にスタジオに入ったと言う訳なのです。




真理ちゃん、はんばあ、kyokoと終わってから「タパスタパス」でご飯を食べましたが、ここは安い割に美味しく、店長は中々出来た男で、女の子達はみんな可愛い。何故、今まで行かなかったのか自分の人生を呪った位です(笑)特にピクルスを持ってきてオレのアコギ(ケース付き)を倒しそうになってギターを守ってお皿を落として怪我をしてしまった「松たか子」ちゃんはとても可愛く、愛想が良く丁寧で最高でした。なので、★6つです!!

...てなことで、今、岡田家ではラジオをストリーミングしていますが、何故か真理ちゃんとはんばあが出演しています。いやぁ、楽しいなあ。JEFF BECK の DVD も届いて、タルちゃんの映像も楽しんでいます。つーか、音が聴けない(ラジオをやっているので)ってどうなのよ。

そんな訳で明日から新年度ですな。
皆さん気持ちを新たに頑張って行きましょう!

※追記 結局、真理子は昨晩オカダ家の子になり泊まっていきました(笑)

No comments: