About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

3/12/2009

これからスタジオラークへ行ってきます。



今日はたまプラーザの奥の方と秘密のデータセンターへ行き、帰りは神宮外苑で一休みしてからすぐに厚生労働省へ。

ようやくの遅いランチは、「じょんのび」のもやしラーメン+半ライスを食べました。ちょっともやしが多すぎて本来の味を損ねているような気がしました。

そして今日もヒマだったので社会保険事務所でマッサージチェアを2セットもやりました。

今日は帰宅してこいつを書いたらすぐに淵野辺に行かなければなりません。結構ハードです。
では明日もみんな頑張りましょう!行って来マース。

※本日のチェック 64.8kg/26.8 体脂肪が減ってきました。何故だ?

※追記/ついさっき帰宅してひと風呂浴びてルービ飲んでいます。
帰りにのろへ寄って楽器を降ろしに行くと何やら楽しげな集団が。
しかし時間が遅いし、だいたい車を上でハザード付けて置いてあるし。残念だったなあ。
今回のライブはギター4本使いますよ。キアイ充分です! 
みんな土曜日はのろに GO! だっ。

2 comments:

Anonymous said...

頑張れぇぇ~今週の土曜日だね♪ワクワク

KNG said...

03励ましの御言葉ありがとう!先程渕野辺に到着しました。
土曜日お待ちしております!