About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

3/07/2009

【物欲君/音楽編】HELP!

S谷君から連絡があり、一緒に吉祥寺でごはんでもどうか?との事。
長い間彼女らしき人の噂を聞かず、ひそかにモーホーではないかと心配していましたが、こんなに可愛いい○○るちゃんを連れてきました。一緒にごはんをキャンティで食べたけど性格もとてもいいカンジです。くぬやろー、羨ましいぞ(笑)


手なんて繋いじゃってくぬやろー(笑)

○○るちゃん、今度はゆっくり飲みましょうね。君の同僚ちゃんと一緒に(爆)ライブもぜひお待ちしております〜!

さて、後は若いもんは公園にでも行って一足早い春でも楽しんで頂いて、オレは嫁のためにドラマで「ビューティフル塊魂」を買い、ついでにTHE BEATLES「HELP!」の DVD が中古で出ていたので即買いしました。今日は天気がいいのでドライブでも、と思っていましたが嫁は転がし続けていて無理のようです(苦笑)オレにもバイオをやらせてくれーーー!そんなのんびりした土曜日なのでした。

※本日のチェック(朝行いました。) 64.2kg/30.2 うーん、体重は結構減ってきたけど体脂肪率が逆に上がってきているなあ。

※追記 可愛いと評判なのでアップ写真も勝手にアップします。
くぬやろー。

4 comments:

Anonymous said...

S君の 嬉しそうな顔!!

いいもの見せてもらいました(@^^)/~~~

KNG said...

KTさん、コメントサンクス!
2人は照れまくっていて、何しに行ったんだ、オレ?てなカンジだったけど、こっちまでほんわかしたよ。

Anonymous said...

ヘルプ♪

外国では歌をこう聞くのか!!!!と衝撃的だったよ~~^^♪

KNG said...

あら、03違いますよ(笑)
で、若者(でもないけど)のシアワセを応援してあげてください。くぬやろー(笑)