About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

3/30/2009

お知らせです(お見舞い解禁!)

昨日ミーティングをしている所へ jojo から電話が入り全員と話をしました。若干声ががらがらしているような気がしたけど、ゆかりんによれば、

「じおじおの病室にMacBookが届き、やっと落ち着いたようです(笑)もう手すりにつかまって歩く練習をはじめているし、車いすにのって自力で徘徊することもできるようになったそうで。というわけで、なんだかお見舞いに行く前に出てきてしまいそうですが、もうみなさんが訪ねていってもだいじょぶな状態になったようなので、一応お知らせしておきますね。お母さんの方も、もうみんなに来てもらってもだいじょぶということなので。

病院は、
〒289-0332 
千葉県香取市南原地新田438番地
国保小見川総合病院
脊椎脊髄センター 111号室
http://www.hospital.omigawa.chiba.jp/intro/index.html

注意点は、
・面会時間は15時から19時まで(この時間帯でも、あんまり早いとリハビリの時間、ぎりぎり遅 いと夕食の時間にひっかかるので、17時台ぐらいがベストかも。)
・おみやげは、生ものは不可
・郵送物は、カンタンに開けられるものに限る。開けるのにカッターナイフが必要になるようなものはちょっとむりかも。
・モノの受け渡しがある場合は、一応事前にゆかりんまでご連絡を。本人が頼んでも、お母さんに迷惑をかけるようなものはダメですw

こんな感じです。なにかあったら、ゆかりんまでお電話かメールで聞いてくださいねー!」とのことです。

本人も少しずつ回復してきて退屈をし始めているようなので、ぜひみなさんお時間のある方はお見舞いに行ってあげてください。我々も 4/4 のソケース8周年ライブはミニアコライブとして行うことにしました。そちらの方は別途お知らせしますが、そいつが終わったらお見舞いに行こうと思っております。

てなことで、お見舞い解禁です!!

No comments: