About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

3/26/2009

ユニコーンを聴きながら

今日も結構配車があり忙しかった。上司や職員さんに来期も決まった事を報告するとっても喜んでくれました。これで来年の3/31 までの仕事を確保できました。時給も安いままだけど(笑)

画像は東郷公園で花見をする若者(笑)たち。横で女子大生を鑑賞...あ、イヤ、桜を鑑賞しながら今日もハンバーグ弁当600円也を食べました。

お堀沿いの桜はまだまだな感じです。ちなみに新橋に向かう途中のT理事の話では「外務省の桜がここら辺では一番早いんだよなー。」との事でした。

水天宮にいった時に見かけた猫ちゃん。可愛かったので思わずパチリ。



本日のディナーは有り合わせのもので済ませました。


明日は金曜日で職場のお花見だ。楽しみです! 今週の土日が見頃になるのかな?しかし去年と違って桜を愛でる余裕があるっていうのは自分的にとても嬉しい事なのであります。

本日のチェック 66.0kg/25.0 ヤヴァい...戻ってきてしまっている(汗)

No comments: