About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

3/10/2009

【物欲君】験担ぎ(仕事編)        【市ヶ谷】「うちの」の弁当★★★★☆

今日も午前中は社会保険事務所へ行っただけでヒマヒマ。ちなみに待っている間マッサージチェアを使わせて貰いました。けっこう人がいるのに不思議な事にいつも誰も使っていないんだよね。せっかく税金で買って置いてあるモノなんだから使わないと損ですよー。
てなことで至福の15分でした。

お昼は某ソウルクイーンに教えて貰った、「ミートショップうちの」のハンバーグ弁当600円也を今日は天気が良かったので東郷公園で日向ぼっこしながら食べました。味は流石肉屋なだけに美味しい! 今度からここの弁当にしようっと。



そしていつも本部の隣の「カフェ・ド・クリエ」でコーヒーを飲みます。最初に1000円以上のカードを作ると5%割引になります。ここはポッカがやっているみたいね。

午後は丸の内の「東京商工会議所」へ2往復と、財務省と厚生労働省へ行って今日の仕事はお終い。吉祥寺へ帰ってまたまた禁断のスーシーを腹一杯食ってしまいました(汗)そして仕事の方はまだ入札が無いようですが、手持ちのシャツがよれよれになってきたし、女子に囲まれているし、何となく新しく仕事用のシャツを買えば延長になるような気がして勝手に験を担いでユニクロでシャツ2枚、ツンパ2枚、ソックス3足を買いました。本当は靴も新しいのが欲しいんだけど、今月は何かと出費が多いのでまた次回にします。それにしても早く入札してくれないかなあ。

寝不足解消の為これからちょっと寝て部屋の片付けとバイオをやります。

※本日のチェック 64.8kg/29.0 やはり体重が少し戻ってしまった。体脂肪が少しだけ減る。

No comments: