About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

3/03/2009

一人酒場で飲む酒は...。

今日は本部→清瀬→川越→清瀬→本部と130km走行しました。お昼は職員さんに「肉の万世」でハンバーグをゴチになり、二人とも大盛りライスを頼むのでつられて禁じ手の大盛りライスを頼んでしまいました(汗)

帰ってからは仕事がほとんど無く、GSへ給油へ行ったのと、またまた千代田区社会保険事務所へ行っただけで終わってしまいました。理事長から本部を出る際に「ご苦労様」と声を掛けて頂きました。ちなみにここのトイレにはうがいするマシーンがあって良く利用しています。マッサージチェアもあるんだけどまだ勇気が出ません(トイレにある訳ではない)。

そして病院へ寄ってから帰宅、だんだん雪が降ってきた。先日行った「せんなり瓢箪」で何故か一人酒です。ここのつくねは評判が高いけど、オレは昨日食べたのろのつくねの方が好きです。ここはレバーが美味しいね。でもビール2本、お通し、串もの3種類で2.680円だった。やはりちょっと単価が高いね。今度はカッパに行ってみようと思っています。ちなみにBGMに「AMERICA/S&G」が流れていて何だか一人で飲んでいるのもありしんみりとしてしまいました。

今日、嬉しかったことはゴチしてくれた職員さんに「せっかく顔も覚えられているし、PCスキルもあるんだから職員になればいいのに。今募集していますよ。」と言われたこと。現在各方面から面接にたくさんの人が来ています。その職員さん曰く倍率200倍位だそうです。受かる訳がありません。ていうか一般公募はもう締め切られているし。それより早く入札をT内さんに頑張って貰って、長期の契約を取りたいなあ。T内さんも「絶対に取ります。頑張りますね!」と力強いお言葉をくれたし。
そんな訳で今夜は帰ってから一人で黒霧島を飲みながらこれを書いています。外にはあんまり一人で飲みに行くタイプでは無いのだけど、たまにはこんなのもいいのかな?

※本日のチェック 66.6kg/28.7% 夜は串3本と野菜だけだったのに増えてしまった...。

No comments: