About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

3/16/2009

週明けから忙しい。

今日は本部に着いたとたん急な配車が、その後午後4時までひっきりなしにあり本部に帰れず疲労してしまいました。画像は水天宮に行って食った天丼★4つと水天宮。ここの天丼は700円なのに美味いです!



仕事が終わって、市ヶ谷の焼きとん屋★★☆で軽く一人ミーノ。

その後、 Flower Zombi のライブを見に四谷の OUTBREAK に行きました。ヘヴィなトリオでかっこいい! コーラスとかが充実するともっとベターなサウンドになると思います。愛ちゃんのベースもぶりぶり行って極悪な音をしていました。立ち姿もかっこいいよ!


その後ははんばあ&もりねえと「太陽のトマト麺」でトマトの酒とメンラーを食いました。オレ的には★満点。おもわず替え玉を頼んでしまいました。


そんな訳で忙しい月曜日だったけど、充実していました。今週は木曜日までだから楽だね。皆さん頑張って行きましょう!

※本日のチェック 65.0kg/28.1 やはり油断すると増えてしまう。明日が心配だ。

2 comments:

Anonymous said...

ご来場ありがとございました!
まだまだこれからのバンドですので 今後もがんばります(^o^)
トマトラーメン食べたんですね~ 以前から気になっていたのだけど入ったことなかったのです
美味しかったようなので今度行ってみます☆

KNG said...

愛ちゃん、昨日はオツでした!
いや、ホントかっこよかったよ。3ピース女性バンドっていうのも潔くていいねっ!これからも楽しみにしております。

トマトラーメンにはんばあから分けて貰ったにんにくをトッピングしたら凄く美味しかったよ。ぜひお試しアレ。では、次はお花見だね。こちらも楽しみです!