About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

3/28/2009

お花見Part1(協会編)

昨日は総務人事グループを中心としたお花見でした。昼は寒いけどまずまずのお天気。

靖国神社で場所取りをした職員さんは朝の7時から年休を取って待機してくれたそうです。お疲れさまでした!ところが、6時から始まったお花見ですが、7時ごろから雨に...。すごすご退散です。

なので、グループ長先導のもと中華料理屋で飲み直し。画像は斜め向かい側の席のK張さんとツーショット。

そして3次会は野郎だけで居酒屋で更にミーノ。更に4次会は直の上司のO木さんと別グループの東小金井に住んでいるという職員さんと何故か3人で阿佐ヶ谷でミーノ。ママさんが美人だった事以外はなーんにも覚えていません(汗)

なので来週また仕切り直しをするそうです。このノリ、オレ大好きです(笑)この仕事を選んで正解だったとつくづく感じたのでした。

2 comments:

03 said...

KNG鼻の下鼻の下<注意!!!!!^0^

KNG said...

03、コメントありがとう!
うはは...鼻の下伸びてます?(笑)