About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

3/26/2009

W合格!

という訳で毎日コミュニケーションズに面接に行ったつもりがもう合格だったようで、今後のタイムシートを渡す次期とか保険の事について話して終了、来期からも「全国健康保険協会本部総務人事グループのオカダ」です。時給480円下がったけど、これでも募集の最高の時給プラス20円アップにしてもらいました。20円かよー(笑)

そして今日は一ヶ月ぶりの、のろ練習会でした。久しぶりにみんなに会えて嬉しかったな。で、帰ってポストを見るとこんなものが。

簿記検定、3級だけど合格しました!しかも、メインの設問3、5が満点の86点で、合格率56.5%でした。資格なんて、普通自動車免許、自動二輪中型、防火管理者(これは資格ではないかも)、TOEIC(これは絶対資格ではない)位しかなかったので、しょぼい3級とはいえ、嬉しいです!余裕が出来たら2級に挑戦しようかなー、と考えています。

色々思う事はあれど、4月からとにかくまた頑張っていい仕事をして頑張ります。
何だかとにかく安心しました! イェイ、ブルースだぜ。

3 comments:

Anonymous said...

おめでとう。良かった。

Anonymous said...

やったね~~!!!

おめでとうございます♪

でも
おやぢバンドにも付き合ってください。
今日はありがとうございましたぁ~

KNG said...

jackpot さん、どうもありがとうございます!
こちらでは昔のハンドルなのね(笑)
jackpot さんのお仕事も順調でありますように!

03、どうもありがとうございます。
昨日はお疲れさまでした。もちろん今後もおやぢバンド参加させていただきますよ。お花見も楽しみにしております!