About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

3/09/2009

【市ヶ谷】カレーの王様★★★☆

今週も始まりましたね。結局昨日はウイスキーをミーノしてしまいました。少し寝不足。
午前中は事務作業が少しでヒマ、昼は麹町郵便局に国税を納めに行ってやったので、その隣にある小さな居酒屋のしょうが焼きを食べる。店名失念、味は★☆。ごはんを残しました。

午後は最初の頃にも行った麹町の「全国町村議員会館」という所へ理事長を始め、理事のお偉い方々や職員さん達を送迎して往復5回運転。イギリス大使館の裏を通って本部へ向かうと、昔お世話になった「ぴあ」があった。こっちに引っ越していたんだな。知らなかった。

帰りがけに理事長に「今日もご苦労様」と声を掛けて頂きました。
ありがたい。そんなカンジで今週もスタートです。夜は一人で、昨日に続いて禁じ手のハンバーグカレーを「カレーの王様」で食ってしまいました。チェーン店の味だけど結構普通に好きだな。

帰宅して少しだけ爆睡。今日はバイオやる時間あるかなあ(笑)

後、関係ないけど昨日買ったユニクロのシャツが安い割に(1980円)気持ちよかった。スーツも慣れると悪くないもんだね。もちろんGパンのが楽だけど。

更にもう一つ、iPhone 用アプリ「mixi Browser for ROM」が出てようやく人の日記やコミュを読むのが少しは楽になったけど、ほんとこの不便な環境、どうにかならんかねえ...。

※本日のチェック 64.2kg/30.3 カレーを食ったのに昨日より少々数値が減少。

No comments: