About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

3/30/2009

PSB自宅リハとお花見Part2(03&63編)

昨日は頑張って起きて部屋の掃除をしてからメンバーを我が家へ迎える。今後の事について話し合ったのだが、4/4 のソケース、出演することにしました。しかし、jojo 不在なのでアレンジ等を大幅に変更しなければならなくて、結局部屋で即席練習となりました。


何とか目処が付いたので、お楽しみの「03&63お花見会」にkyoko 真理ちゃんと3人で出かけました。夕日にサクラが映えて美しい。

夜桜を見ながらの日本酒はオツなものです。

何とコタツに入って手が届くところにサクラがある!! 
この贅沢さは何とも言えません。


そして大先輩63のお誕生日だったので、手前味噌ながら、アコギとピアノでそれぞれ2曲ずつ(だったかな?酔っていて覚えていませーん(汗)kyokoが歌をプレゼントしました。
63,お誕生日おめでとうございます!!

そして素敵なお花見にご招待いただきありがとうございました!

4 comments:

03 said...

昨日はお忙しい中^^お越しくださいましてありがとうございました。

kyokoちゃんとマリちゃんのさくらにまたまたやられてしましました~
素敵き~♪
KNGのギターもバリバリいってましたよ~(ギターは安物だけど^^;)

楽しい時間を演出してくださってありがとうございました♪

KNG said...

03,お招きありがとうございました!
「サクラのころ」はこの時期に活躍しないとアカン曲なのでお披露目できて良かったです。

ギターいい音すると思います。もう少し太い弦を張ったほうがベターかな。

こちらこそ素敵な時間をどうもありがとうございました!

63 said...

遅くなりました。

最高のプレゼントをありがとう。

こんなハプニングは大歓迎です。

お客様も歌声と演奏にしびれてましたね。

KNG said...

63,わざわざコメントをどうもありがとうございます。改めてお誕生日おめでとうございました!
いくつになっても素敵な先輩でいてください。
オレも63のようになりたいです。