About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

3/06/2009

【お呼ばれごはん】じおじお餃子★★★★☆

今日は起きたら 7:50 でその時点で三鷹へ戻って座って市ヶ谷作戦は無しになりひげも剃らないで急いで本部へ GO! 何とか15分前には市ヶ谷に到着しました。昨日の深酒もあり何となくぐったりモードだったけど頑張って運転しましたよ。今日はサイバーテロの恐れがあるので場所はトップシークレットの所までサーバー移設をするシステム系職員さんを乗せて行きましたが、金曜日の雨っていうこともあって凄い渋滞でした。帰ってからは各支部の内線チェックで色々な支部へ「本部総務人事グループのオカダです。」と電話を掛けるとすげー丁寧な扱いを受けて、ああ、やっぱり本部の威力って凄いんだなあと改めて実感。その後は八重洲で「健康保険セミナー」をやっていたグループを迎えに行く。で、今週の業務終了です。ようやくこの仕事に慣れてきた気がします。そして、何よりも肝心なのは仕事をしていて楽しい!と思える事です。ホント、今年は何だかオレいい年のようです。

そして、帰宅後50分ほど気絶、じおじお家のごはんに呼ばれて餃子と、例のヘルシオで作った野菜をゴチになりました。ビールと餃子最高!美味しかったよ、ゴチでした!

No comments: