About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

4/15/2009

T内さんと遭遇、そしてミーノ

日付をタイムマシーンで戻します。

今日は実にハードな日で3時過ぎまでメシも食えず。
そんな中、ロビーでT内さんに遭遇。どうやら新たな仕事の営業に来たらしい。ガッツある子だなー。そして相変わらず可愛い! で、「これからまたもう一件運転があるんだよ。小一時間?」というと、「うまくタイミングが合えばオカダさんに色々聞きたい事があるんです。」とのこと。で、仕事から帰ったが見つからず遅いランチを取りに外に出るとT内さんが待っていた。しばらく立ち話をして、もう食事はしてしまったとのことで駅方面まで並んで色々話しながら歩く。どうやら内情を聞きたいらしい。いいよ、T内さんの為だったら何でも教えてあげる。今後も連絡を取り合おうね、ってことで別れる。ああ、やっぱり君は可愛い。。

そして、最近アホのようにいっている「DINOS」でハンバーグを食う。超旨し! そして、ここのウエイトレスの一人がとっても可愛いのでした。

夜は総務人事グループの飲み会。新しく入った前の席の M ちゃんの歓迎会でした。一次会は目の前の居酒屋でミーノ。部長はオレと三つしか変わらないからか、ジャニスの話で大盛り上がりする。で、グループ長に嫉妬される(笑)

更に二次会はまたしてもカラオケ。「メリージェーン」とミスチル「STAY」を歌いました。画像は隣の席の Y 中さん。これじゃあ、セクハラおやぢだ。

新しく入った M ちゃん。

今日はのろの練習会で03の還暦お祝いでもあったので途中で失礼してのろへ。もうへべれけでした。みんなに早く帰れと、言われ帰ったが、「2 Papas」へ寄ってしばし英語のお勉強&ミーノ。そんな感じの駄目な一日でした。
でもT内さんに会えて良かった。
そして、03お誕生日&還暦おめでとうございます!!

No comments: