About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

4/27/2009

ひー、忙しい...。

週明け若干二日酔いで本部に着くと同時に理事長を乗せて厚生労働省へ。中のドトールでしばしコーヒータイム。今日はこのまま優雅な時間が続くと思っていたのだが...。

昼飯は例のバンドをやっていた E木さんに教えて貰った「究極の親子丼」の店に行く。大盛り無料800円也で確かに美味い!「文平」という店でしたがネットには出ていませんでした。

しばしヤニを食いながらお堀で花なんて撮影。

さて、ランチが終わってから30分事務をしてデータセンターへ。ところが向かう途中携帯に電話が入り、とんぼ返りで戻ってきて理事を日本医師会へ送ってくれとのこと。行きに1時間かかったのに50分で戻れだとー!オレはサーキットの狼になったさ。で、送迎が終わってから明日に控えている長距離ドライブの為 GS へ。これで今日の業務終了。疲れたびー。

明日は早出なので早めに酒飲んで寝ちゃおうってことで、「もも吉」で日本酒の熱燗を飲みながら鳥づくし。お通しは「山ウドのきんぴら」

レバーの燻製

熱燗です〜。

鳥のタルタルステーキ風

鳥の煮込み

もも肉は撮るの忘れたー。これは玉子かけご飯、美味です!

そんなわけで、これから風呂は行って酒飲んで早めに寝ちゃいますzzz

追記
そういえば、厚生労働省で30分待ちと言われたのでアラームをかけてちょっと寝るつもりが20分ほどでみんな戻ってきてしまい、止めるのを忘れていたために運転中に「じゃーん」と「A HARD DAYS NIGHT」が車の中で鳴り響いたのでした。「ずいぶん古い曲だね。」とか「オカダさんは朝から忙しいんだねえ」とか言われてしまいました(汗)

No comments: