About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

4/05/2009

ライブご来場感謝&お見舞い

昨日は SOKEHS ROCK での Plastic Soul Band Unplugged Live へご来場の皆様、どうもありがとうございました! 普段とはまた違う Another プラソルをお楽しみ頂けたのではないかと思っております。6/6 も SOKEHS ROCK でライブやります。
ぜひまた遊びにいらしてください!
画像は対バンのコーラスの可愛い子ちゃんと。
結局がんがんミーノしてタクシーで帰りました。

そして今日、jojo のお見舞いに行く前にまずみんなでダーチャで腹ごしらえ。オレと吉澤さんとSAY-Z & MALちゃんの4人で出発です。


首都高は滅茶混みで、2時間半かけて病院へ到着。
途中、しびれを切らした jojo から2回も電話がありました(笑)


思ったより元気そうで順調にいけば5月の連休前には退院できるかもしれない、とのことです。また、6/6 のライブは叩けるかもと申しておりました。そして、ご心配をお掛けした皆様に jojo からビデオメッセージです(笑)

このように元気でしたのでご安心ください。でも、退屈しているみたいだからお見舞いは行ってあげてください。

帰りはSAY-Z & MALちゃんの家まで車で行って近所の中華料理屋?「白龍トマト館 江原町店 」で美味い料理をたらふく食いました。★5つ!


そんなカンジで約250km走行し、先程帰宅しました。疲れた〜。
さあ、また今週も頑張って行きましょうかね!

No comments: