About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

4/19/2009

千葉再び


今日もレコーディングは無しなので、じおじおを乗せて朝も早よから車の中に残されたタイコと荷物をマコブちんと引き取りに行く。行きは1時間半で到着。まず実家に寄ってお母さんに美味い刺身とたけのこご飯をごちそうになる。お父さんにもお線香をあげる。

そして、車を見に行くともの凄い事になっていました。「いやー、良く生きていたものだ...」と思ったよ。衝撃の画像をご覧ください。
※注/本人の許可を得ています






運転席に献花をしておきました(笑)

意外な事にタイコはほとんど大丈夫でした。

じおじお曰く「絵に描いたようなバカ」

ついでに海を見に行きました。

「野呂」というインターがあったので一休み。

帰りは滅茶苦茶渋滞して大変でした。265km を走行、疲れた〜。

いやー、それにしても二人とも生きていて良かったね。

4 comments:

くにっち said...

ちょwww>献花

KNG said...

くにっち
今は無きドラマーに...(ばき)

愛。 said...

絵に描いたような馬鹿テラワロスwww

しかし。このクラッシュぶりで人間はもとよりドラムもほぼ無事とは、
何かに守られていたとしか思えないですね~

KNG said...

愛ちゃん、いいでしょ? このバカっぷり(笑)
お母さんはお父さんがきっと守ってくれたんだとおっしゃっていました。