About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

4/24/2009

【吉祥寺】東京基地★★★★☆

今日も結構忙しい。理事を支払基金に2回往復。休む間もなく三鷹の業務センターへ。吉祥寺を通るとここで帰りたくなってしまうのが難点だな。ともあれ、昨日某ソウルクイーンに「アンタ、肉ばっかり食べてるんじゃないわよ!」と怒られたので今日は「魚多」の海鮮丼1000円也にしてみました。

画像は運転中に撮った国会議事堂。

そして、今日は明日の響子の高校時代の友達の結婚式用のオケ「You've got a friend」を一人でアコギ、ナイロンギター、ベース、タンバリンと多重録音してミックスダウン。我ながら良い出来!
性格的に面倒くさいのが嫌いなので全てワンテイクで通してしまうのが難点か(笑)

夜は「東京基地」で吉澤さんと3人でご飯。
ここは前から良くいっていたけど美味しいです。





さて、土日はミックスダウンです。ガンバローっと。

追記
ああ、そうそう草彅クンね、スマップだからあんだけ叩かれるのであってオレは個人的にはこういう事する人好きよ。チンポ出したくらいでエラいヤツがぎゃーぎゃーオンナの腐ったヤツみたいに意見を出したり引っ込めたりする方がよっぽどみっともないと思うけどね。
みんなもそう思わないか? 

「つまらない大人にはなりたくない。」By 佐野元春

2 comments:

いけゆみ said...

あたしもそう思う。もっとみんな冷静になって報道るすなりコメントしてほしいな。どこもかしこもどいつもこいつも、騒ぎすぎだよね~、NHKなんか昨日から夜のニュースでトップ扱いだよ。平和すぎるよ、日本って。もっと大事なニュースが世の中には溢れてるはず。

KNG said...

ゆみこ、コメントありがとう。

そうそう、騒ぎすぎ。怒っているのは地デジで利権を得るだろう人たちなんだろうね。そういうヤツを暴く方がニュースになると思うけど、まあ無理なんだろうねえ(苦笑)