About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

4/26/2009

だらだらな休日

ここの所の疲れが溜まっていたので今日のミックスはお休みにしてもらう。
ランチはじおじお&ゆかりんとケンジの4人で「Blue Moon」でサラダ丼ランチを食べました。このメニューはヘルシーで美味しい!


内装もオレは凄く好きでリラックスできます。おねえさんのボケ具合も丁度よろしい(笑)

更にウチでコーヒーを飲んで「郡山ワンステップフェスティバル」の DVD を観る。みんなが帰ってからスーパーで買い物。ちょっとバイオハザードを「Nomal」モードでやる。

夜は響子が強風の為電車が遅れて遅くなるとのことで「流儀」で味噌ラーメン(大)と餃子を食う。苦しい〜。


バイオをちょっとをやってから少し横になるはずが10時半まで寝てしまう。で、響子帰宅、おかえりー!「You've got a friend」はオケも含めて大好評だったようで安心いたしました。

そんなわけでだらだらの一日なのでした。
さて、来週は水曜日はお休みだね、とりあえず月火を頑張って行きましょうかね。

追記
そういえば昨日はヒナの3回忌だったんだな。もうそんなになるんだ。。いまごろみゅうさんと飲みながらセッションしているかな?

No comments: