About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

4/29/2009

美人マッサージ

阿佐ヶ谷より朝帰り。
響子は大学時代の友達と遊びに行くため今日は一人。
ランチをじおじお&ゆかりん、ケンジの4人で食いましたが、二日酔いでほとんど食べられず。

流石に昨日の疲れが凄くしばしダウン。
井の頭長生館という整体に行こうとしたが祝日はお休みとのことで、美人が多いと評判の三鷹の「Body Factory」と言うところで70分マッサージをしてもらいました。担当のW辺S子さんは若い頃のピンクレディーのミーに似ていてとても可愛い。
美人に優しくマッサージをしてもらい大満足です。

画像は待ち時間の間に食べた「江ぐち」のチャーシューワンタン麺750円也。昔ながらの昭和な感じのメンラー、オレは大好きです。
★4つ。

そしてすっかり日曜日だと勘違いをして休日ののろへ。ソプラノ歌手の理絵ちゃんと下路さんがリハをしていたとのことでミーノに合流。何故か 5/6 の吉音野外ステージにゲストで出ることになってしまいました(汗)画像は盲導犬のテルスと。大人しくて可愛い!


そして調子に乗って飲み続けるオレなのでありました。

2 comments:

もりねえ said...

テルスかわゆー。
でもね、盲導犬はお仕事犬なので
あまりかまったり、触ったりしちゃいけないんだよ。
まして、チウなんて!!

優しそうで賢そうな、よいわんこですね。
うちの犬にはない知性の輝きが見えます。(^^ゞ

KNG said...

またまた、コメントサンクス!
テルス可愛いでしょ?
チュウしちゃ駄目だった?反省。。
まあ、飼い主がそこらへん無頓着なのか何も言われなかったけど。

ずーーーとお座りしてご主人のことを見守っているの。なんだかいじらしいねえ。でも、もりねえのところのお嬢さんもお茶目で可愛いよ。