About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

2/24/2009

【市ヶ谷】大鉄板焼きホルモンともつ鍋の 大衆酒場 ママ食堂 市ヶ谷店★★★★

危ない!
モモコに起こされなかったら豊田まで行くところでした。
この続きは明日にでも。。

(と言うわけで、これは翌日書いています)。
...いやー、今日はヒマだった。11時までコピー取って資料を作った以外に仕事無し。またひたすら東京の道路を暗記する作業をしていました。だんだん延長が無いのではと心配になってきました。てな事とは関係なく今日のランチはマルミットでポークピカタを食べました。店主によると「これはハンガリー風なのよ。」とのことだけど、何がハンガリー風なのかわからないいまま、でも美味しく頂きました。

そして、夜はモモコとくつみぃ〜と3人で「ママ食堂」というところでミーノしました。中々ホルモンが美味しくて★★★★でした。

これは締めに頼んだメンラー。

そして最初に戻るのですがホッピーを飲み過ぎて中央総武線で眠りこけてしまい、モモコに起こされなければ豊田まで行ってしまうところでした。いやー、助かったよ、さんきゅう!
てなことで、仕事はヒマだったけど日曜日に続いてミーノをして大満足の一日でした。

4 comments:

Anonymous said...

乗り越ししなくて
よかったね^0^

KNG said...

03,ありがとうございます。
ところで、若い頃の写真堪能させていただきましたよ!

Anonymous said...

オツした!
ママ食んまかったねー。また行きたいわー。
しかしオレ、しめのラーメン食ったの覚えてねーよ(T◇T)

KNG said...

ヲツ、楽しかったぁ!
メンラー食ったの覚えてないのかよー(笑)
それにしてもオーバー5000円って飲み過ぎだよねえ。