About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

2/19/2009

【市ヶ谷】魚多★★★

昨日は1ヶ月ぶりののろ練習会。ビールだけで我慢しようと決めていたけど、楽しくて6本も飲んでしまいました。でも、早く寝たのでそんなに酒も残りませんでした。今日は理事長を初めて乗せたんだけど、朝15分早く来てくれと言われ8時過ぎには吉祥寺を出発。近場だったけど午前中は同じところを4往復もしました。
ちなみにタバコはお堀沿いの遊歩道みたいなところで吸います。


そしてお楽しみのランチ。昨日は某ソウルクイーンに「アンタ肉ばっかり食べてないでたまには魚を食べなきゃアカンよ。」と注意されたので、「魚多」という所でブリの照り焼き定食950円也を注文、すると3分で出てきた...味は悪くはないけど何となく納得がいかない味だったかなあ。今度は他の客がみんな頼んでいた海鮮どんぶりにしようっと。


坂を登って「東郷公園」を少しだけ散歩。件のソウルクイーンによるとここのサクラはめちゃんこキレイだそうです。

午後はまたひたすら事務&総務君となり、コピー、採用者に送る郵送物を揃え、全国人事データのホチキス取り(リムーバーを自分で買いました)、パンチを終わらせ終了。ファイリングが終わらないんだけど基本的に残業をさせてくれなさそうな感じ。早出した分早く上がったけど、2本とも中野止まりで結局いつもと同じ時間に帰宅しましたとさ。ちなみに本部の人事データを見たら絶対オレより年上だと思っていた上司の数々がほとんどオレより下だった。何だか複雑な心境です、ハイ。

No comments: