About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

6/06/2009

ライブご来場ありがとうございました!(jojo 復活ライブ/お試し版)

昨日の3ヶ月ぶりのプラソルワンマンライブにお越しの皆様、セカンドライフで参加して頂いた皆様、どうもありがとうごじました!

昨日のライブは久々のライブでもあり、何よりも奇跡の復活を遂げたドラマー jojo がライブに帰ってきたライブでした! 暖かい声援、お花、コメント、ミッフィー(笑)などありがとうございました!













動画をアップしましたのでご覧になって下さい。



※You Tube でかいサイズはこちらから。

2 comments:

くにっち said...

いい動画見せてくれてありがとう!
中盤からグルーヴがぐっと上がってきて
楽しめました。

その場で飲みながら見たかったなぁ。

KNG said...

くにっち、コメントありがとう!
九州でもライブやりたいなあ。
その際はぜひ!