About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

6/14/2009

ただいま〜!

福井を朝の8時出発、8時間30分かけて義弟の車を交代で運転して帰ってきました。いやー、福井から東京まで車で帰るのは初めてで、何だかあまり長くは感じませんでしたが、帰ったらけっこうぐったり疲れていて30分濃厚な昼寝をしました。今回は義弟夫婦の福井の池田町での結婚式でした。写真日記を毎日ブログにアップしていたのでそちらもご覧下さい。

まずは東京駅出発、実に3年ぶりの新幹線です。この日は結局夜の11時半ごろ福井の家に到着、2時半ごろまで練習&ミーノをしていました。

翌日、池田町へ行く前です。家の前のえちぜん鉄道は単線です。

会場の「冠荘」です。温泉が付いていて、20分ほどですが温泉にも入りました。
今回もいい結婚式でした。今回は3曲歌&演奏をプレゼント、アンコール?ということでユーミンの「やさしさに包まれたなら」を内藤家総出で歌いました。

夜はみんなでベランダでバーベキューをしました。楽しかった!
サウナにも入りました。翌日は早いので12時前には就寝。

そして早朝6時には起床、ご飯を食べて少しゆっくりしてからいざ東京へ。



そして冒頭へ戻る。帰宅。
義妹ちゃんが勧めてくれたきしめんで初ティファールです。美味かった!


そんな訳で疲労はしていますが楽しい3日間でした!

No comments: