About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

6/03/2009

【市ヶ谷】魚八★★★★☆&【物欲君】仕事編

昨日のニュースに気を良くしてつい2時過ぎまでミーノをしてしまったので、今日は少しだけ二日酔いで、かなーり眠い。
市ヶ谷まで汗をかきながら熟睡してしまいました。

で、今日はデータ入力作業が若干あったのと社会保険事務所に行った他は厚労省への運転のみで、いわゆるヒマでした。iPhone なんでちゃんと写っていないけどお堀沿いは凄い数のトンボが舞っておりました。

ランチの時間を逃してしまい弁当は売り切れていたので前回混んでいて入れなかった「魚八」で海鮮丼800円也を食べる。安くて美味しい! カニもイクラも入っていて他の店だったら1000円は少なくとも取られるのではないでしょうか? ここは気に入りました。


魚八 市ヶ谷 (魚介料理・海鮮料理 / 市ヶ谷、半蔵門、麹町)
★★★★ 4.5


帰宅したら先日注文した「シャツ5枚+ネクタイ7本」のセットがハコで届きました。これでなんと税込み8.379円! ステッチも入って中々いいシャツですよこれは。まあ、物欲君とは言っても仕事で使うものなんであんまり嬉しくないけど(笑)画像は1枚明日用にハンガーにかけているのでシャツが4枚になっています。

さていつのまにやら週の中日で、いよいよライブも3日後に迫ってきました。皆様のご来場をお待ちしております!

※今日のチェック 66.0kg/26.7% ヤヴァい、増えている...(汗)

No comments: