About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

5/17/2009

HAPPY WEDDING!

土曜日は翌日92歳のお誕生日を迎える嫁のおばあちゃんのお祝いを兼ねて食事をするとのことで、葛西のマンションへ。昼からシースーでビールを飲みました。吉祥寺へ帰ってから翌日の結婚式用に靴とシャツを買う。

そして日曜日、小雨降る中を代々木八幡宮へ。義弟の結婚式です。
神式の結婚式に出席したのは凄く久しぶりだったので何か新鮮。

そして、披露宴はお洒落なゲストハウスで行われました。
私と姉であるところの嫁は結局「西風にのって」(プラソル曲)と「君の友達(You've got a friend)」をプレゼントしました。この日は先程書いたようにおばあちゃんのお誕生日でもあって、新郎・新婦からバースディケーキのプレゼントが。すごくいいシーンでしたよ。
生まれたときの体重と同じテディベアをそれぞれのご両親に贈るところも良かった!
そして、オレ的には生まれて初めて「お義兄さん」と呼んでくれる義妹が出来たことも嬉しい。19も年が離れているけどね(笑)とにかく暖かくて二人の人柄が出ているいい結婚式でした。おめでとう!ずっとずっと幸せにね。

2 comments:

03 said...

義弟さんのご結婚おめでとうございます♪

素敵な写真ですね~

KNG said...

03,どうもありがとうございます!

正面からの写真は色々問題もあろうかと思うので、あえて iPhone で撮ったボケボケのやつを選んでみました。