About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

5/28/2009

お通夜

くつみぃ〜のお父さんのお通夜に柏まで行ってきました。

行った時間が遅かったせいか皆さん2階の方に移動されていたので、静かに祈りを捧げお線香も上げることが出来ました。

くつみぃ〜は思ったよりも元気で、というか、にこやかにお酌をして回る姿はまるで宴会の幹事のよう。そして音楽関係のみんなや、3年前にくつみぃ〜と同職場だった時の上司の G間さんにも久しぶりにお会いして何だかお通夜というよりは宴会に行ったような感じです。

それもくつみぃ〜の人柄に拠るものなのでしょう。
でも明日もあるんだからあんまり無理するなよ。

そして、長い看護生活と仕事と音楽を両立して頑張っているヤツをオレは友達として誇りに思います。これからも色々大変だと思うけど、まずは一息入れて充電をして欲しいものです。
また、時間が出来たらミーノしよう。セッションもしよう。ウチにも遊びに来い。
とにかく明日のスピーチ頑張れよ!

そして、写真で初めて拝見したお父さんはくつみぃ〜にそっくりでした。あ、逆か。

不謹慎かも知れないけれど、胸や腕をさすりながら父親の最後を看取ることが出来たヤツを羨ましく思いました。お父さんはキット幸せだったね。

そしてお父さんの遺影はとてもにこやかで素敵な笑顔でした。
お父さんのご冥福を心よりお祈りします。

2 comments:

くつみ said...

来てくれてどうもありがとう。すごく嬉しかったよ。
また近いうちに飲もう。

KNG said...

喜んでくれて良かった!
色々大変だろうけど頑張れよ。
ゆっくりミーノしようね。