About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

5/13/2009

じおじおカレー最高!

今日はデータ入力があったりファイリングがあったり運転もあったりでフツーに仕事をしました。が、やはり楽しみはランチで、今日は「DINOS」で日替わりの「コロッケランチ」850円也を食べました。美味しいんだけど、量的にはこの3分の1で充分かも。

そして、いつもの可愛いウエイトレスちゃんが髪型を変えていたので、会計の時に「髪型変えたんだね、とても良く似合っているよ。」と声を掛けたら、「お気付きになって頂けただけで嬉しいです。」なんてニコニコ顔で可愛い事を言うのであった。そんなたわいもない事でも人は(男は)いい気分になって午後も頑張ろうという気になるんだね。

それはさておき、今度の日曜日は義弟の結婚式があるので散髪へ行き、何やらじおじお&ゆかりんが「色々今回の事でお世話になったので」ということで新鮮なトマトとアスパラのサラダとメキシコ産(笑)のロベルト牛(だったと思った)とこれまた新鮮なジャガイモと人参とタマネギと挽肉で作ってくれたカレーをゴチになる。
これは美味い!! おかわりをしてオナカ一杯頂きました。
ごちそうさまでした!!


今度プラソルのライブでカレーライブをやったらどうかな、とかふと思いながら帰宅したのでした。

2 comments:

Lucy Takakura said...

カレーライブって(^_^;
写真、きれいに撮ってくれてありがとー! ほんものよりおいしそうだね!
お肉は、Oisix(オイシックス)の「ロベルトさんちのカレー用牛肉」でしたー。

KNG said...

ゆかりん、今日はごちそうさまでした〜!
ロベルトさん...ロベルト産なのかと思った(笑)
美味しかったよー。