About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

5/23/2009

ネタを供給してもらいました(笑)

今日は変な時間に寝て起きて、また寝て朝起きて寝て(しつこい)結局10時過ぎに完全起床。朝ごはんは一人でサラダ大盛り。
昼はチャーハンを作って貰いました。美味しかったー!

洗濯やら何やらしている内に夕方、久々の、そしてライブ前最後のリハでした(写真撮るの忘れました)。で、あきちゃんとゆかりんを加えて近所の「モンテ・マーレ」でみんなでご飯。美味し!!(ビールしか写真を撮っていなかった)。

そして、あきちゃんが更にウチに遊びに来て初 Wii をしていますが、案の定コーヒー牛乳をぶちまけてしまいました(笑)



そんな訳で楽しくものんびりした週末なのでありました。

※追記
あきちゃんの測定年齢は...(笑)

No comments: