About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

7/16/2010

みたままつり、阿佐ヶ谷

先週、今週はめちゃ忙しかった。絶賛疲労中です。
ホントは会社の女の子3人と上司とおまつりに行くはずだったんだけど、上司が行けなくなってしまい、彼女たちはお酒を飲まない人なのでチャラに(涙)ひとりで「みたままつり」へ。




すごい人でした。去年は行かなかったので初めてだったけど何だか情緒があるね。靖国神社もこういう所は捨てたもんじゃないな(笑)

さて、高円寺へ。今日初めて入った串カツや(名前失念)へ。ビールと串カツで自分へご褒美。いい感じのお店だったのでまた行ってみようっと。



帰宅して1時間ほど睡眠をとる。金曜日は当然だけど「コモスペ」なのです。週に一度(二度)のお楽しみの日です。引っ越しをしてから行く時間が遅くなっちゃったけど、今日は朝までは止めておきました(笑)今日もまた新しいお友達?ができて良かった!ホントここはほっとするよ。阿佐ヶ谷はもっといろんなお店を開拓したいんだけど、最近コモンで知り合ったマイミクさんがとても詳しいようなので楽しみにしているところなのです! ゆみさん、見てる? あ、ユキエも阿佐ヶ谷にいるけどね(笑)こうして連休へ突入です。いい連休になるといいね。蛇足ながらコモンは紹介制なので行きたい方はメールください。

No comments: