About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

7/07/2009

サマソニ投票御礼動画(3枚目の試聴ができます!)

今日もヒマヒマ。風邪もまだ治らず。

そんな中1ヶ月ぶりの病院へ行ってきましたが、また更に薬が1種類減りました。
こちらの方はとても順調です。帰りは「食べログ」で見つけた中野の定食屋で「ホッケ定食」と「オクラ納豆」を食べました。うーん、普通かな? ただ、六穀米も選べてヘルシーではあります。オレ的にはやはり「ヘルシー=美味しい」とはならないんだけどね。こんな事を書くと各方面からがんがん「それは違うっ!」との意見が出そうですが(笑)やはり身体悪そうなものは美味い!...ああ、食べたい。。




手しおごはん 玄 中野店 (和食(その他) / 中野、新中野、東高円寺)
★★★☆☆ 3.5


それはさておき、改めてサマーソニック、皆様の熱い投票&応援ありがとうございました!
jojo が御礼ビデオを作りましたのでご覧になって下さい。新しいアルバムの音もちょっとだけ試聴出来ます。ついでに、投票お願いのビデオも付けちゃいます。こちらからも3枚目の音源が試聴できます。では2作品続けてどうぞ!w


No comments: