About Me

My photo
Tokyo, Tokyo, Japan
I was born in Omori,Ota-ku,Tokyo,Japan in 1961. I have elder sister she has of the strong influence on me about everything especially music and then I started it. It was actually Fork Music at first,for example Takuro Yoshida,Yosui Inoue,Tulip...etc. And she started acoustic guitar but she never allow me playin' it but I sometimes played it actually. When I was Junior High school student,it was may 11 years old,I had heard first the introduction for "A Hard Day's Night" in my friend's room and my real musical life has started. I was or am love to play guitar so I asked my parents to buy my guitar,and they gave me "Greco Flying V". Everyday,every night I played my guitar and I slept with my guitar. It was so great feeling,feel like a KING. I thought "Music Can Change The World"! And first my BAND started.

3/06/2010

レコ発記念ワンマンライブご来場感謝します!







3年ぶりのCD発売記念ライブにお越しの皆様、お足元の悪い中をご来場ありがとうございました!
100名超えの皆様の暖かい応援に守られて何とかライブ終了、CDもTシャツもコーヒーもピックもお買い上げいただき感謝します。

まだ身体はボロボロですが(笑)休むまもなく4/4には四谷三丁目「SOKEHS ROCK」でライブがありますのでそちらもどうぞよろしくお願いします。

しかし打ち上げも楽しかったなー。半分近くが参加をしてくれたのでは?(笑)

また、「Magical Grafitti」の感想などをお聞かせください!

改めて、どうもありがとうございました!
プラソルはホントにシアワセなバンドです。

4 comments:

ジッタ藤田 said...

行きたかった。

皆、生きてますね

嬉しいです。

KNG said...

ジッタさん、コメントをありがとう!
次回体調の良いときはぜひお待ちしております。
アルバムも聴いてね!

ふじちゃん said...

本当に、お疲れ様でした!
CD、じっくり聞かせて頂いております☆
♪西風にのって
♪たわいもないラブソング
♪いつの日の通り雨
が特に好きです☆
素敵な作品を、感動を、
ありがとうございます☆☆☆

追伸:私達の、今までの練習の日々、
そして当日、お疲れのところお越し頂いたこと、
本当に、心より、感謝です、
ありがとうございました!☆☆☆

KNG said...

ふじちゃん、コメントをありがとう!
お気に入りの曲を上げて頂き嬉しいです。

そして改めて日曜日はお疲れ様でした!
ふじちゃんの人柄が滲み出ているいい歌でしたよ。
ずっと音楽を続けていきましょう!